Czy KOM/KOM oraz OBS/OBS ma sens?

00:50





Hejka! Pewnie u góry widzisz baner grupy do której należysz na facebooku. Jeżeli nie, to znaczy że moje posty mają szerszy zasięg. 😂 Dołączyłem do społeczności jakoś miesiąc temu, a fanpage "Blogerzy!" polubiłem 2-3 dni temu... Bardzo popularnym zjawiskiem, które zaobserwowałem to zabawa w OBS czyjegoś bloga i dawania KOM jak poniżej:





W komentarzach też tak ludzie jak widać piszą...





Może nie zwracasz na to uwagi, ale taka forma promowania bloga nie ma sensu, bo mało kto z tych obserwatorów będzie stałym czytelnikiem twojego bloga, a jedynie podbije tobie statystyki. Chcę nadmienić że jest kreatywna forma pisania KOM/KOM, OBS/OBS. Chciałbym serdecznie pozdrowić autorkę poniższego wpisu, bo mnie on osobiście przekonuję: 




 Podoba mi się użycie formy KREATWNY kom i STAŁĄ obs, dlatego że świadczy to o świadomym podjęciu decyzji, a nie koniecznie łapczywym podnoszeniu sobie statystyk na blogu. Powinniśmy pamiętać o tym, że dobra treść broni się sama i czasami warto w umiejętny sposób zadbać o jakość wpisu na blogu i kreatywny post, który zachęci ludzi do aktywności. Sam blog przy tej treści prezentował się profesjonalnie i widać, że osoba ta cieszy się luzem społeczności do której należy i ma CONTENT (tzw. Treść), którą może komuś zaprezentować, a przy okazji mieć pewność że ktoś będzie chciał ją zaobserwować.



Założyłem swojego bloga, aby wyrażać życie pełne ekspresji jakie będę miał okazję spędzić. Na wakacje (bo zarobię) kupuję Aparat i Kamerę, wtedy będzie działało się na Youtube i będą sesję zdjęciowe i filmy i wiele więcej... Dodatkowo od 3 lat gram muzykę i jestem znany już pewnej społeczności, ale na razie nie robię niczego dla zasięgu, bo jestem przed premierą płyty, więc wspomnę na ten temat dopiero za kilka miesięcy. (a tamtym ludziom nic nie powiem o blogu, bo tak luźniej będę się czuł publikując posty tutaj dla was).

Sprawiłoby mi radość jeśli chciałbyś/chciałabyś napisać swoje odczucia na temat KOM/KOM i OBS/OBS. Przy okazji jeśli możecie polecić blogi płci męskiej, to będę wdzięczny bo jestem ciekawy jak oni tworzą wpisy i jakie tematy poruszają. 
Dziękuję i życzę spokojnej komunikacji w grupie i wielu OBS na waszych licznikach.
Możecie zadbać o mój jeśli macie ochotę. Trzymajcie się, pisał Mateusz. 😂 😂 😂

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Powiem Ci, że sama należę do tej grupy i akceptuję kom/kom, oczywiście kreatywne. Zauważyłam, że na takiej wymianie do moich czytelników często dołączają te osoby i rzeczywiście widzę ich aktywność na blogu w późniejszym czasie. A co do OBS/OBS... Szkoda słów, 2 lata temu było to fajną formą zdobycia czytelnika, bo naprawdę te blogi się czytało. Teraz taka wymiana jest głównie na podjęcie współpracy dla darmowych szmatek...

    OdpowiedzUsuń

Ptaki latają kluczem?

socialmedia

Zapraszam do sprawdzenia vlogów na youtube.pl

Wyświetlenia bloga

Subscribe