Traktuj szkołę poważnie! | Pasjonat Życia

16:20



🔺  Szkoła młodym ludziom kojarzy się z obowiązkiem i rutyną, a jedyne co dostają w zamian to wiedzę, która nie przyda się w życiu. Takie podejście miałem przez cały okres swojej edukacji, bo każdy tak mówił... (a teraz podczas prób poloneza odzywa się sentyment) Warto pamiętać, że jako uczniowie tworzymy społeczność szkolną i mamy realny wpływ na to co się wokół nas dzieje. Muszę wam się do czegoś przyznać... ↴

🔺  Bardzo długo olewałem szkołę, bo miałem ważniejsze sprawy na głowie związane z rozwojem osobistym, muzyka, relacjami... miałem mnóstwo problemów ze sobą i nie rozumiałem, że jak będę w 100% skupionych na każdej z rzeczy, która jest wokół mnie to osiągnę mały sukces, który podbuduje moją determinacje i będę bardziej efektywny w życiu.

🔺  Jeśli nie chodzisz do szkoły, nie rozumiesz jakichś przedmiotów, matma nie jest dla Ciebie, a język polski to porażka... to jedyną receptą, która da tobie efekty, jest to byś zaczął się uczyć i poszukał wiedzy wokół siebie. Może ktoś z twoich znajomych jest w stanie tobie coś wytłumaczyć, może w internecie znajdziesz ciekawe kursy lub może masz pieniądze by iść na korepetycje. Jest tylko jeden mały warunek, że musisz zrobić to TERAZ.

🔺  Rozwiązania są często wokół Ciebie, tylko rzadko kiedy mamy motywację, aby po nie sięgnąć.To tyle na dzisiaj, zachęcam was do obserwowania bloga i krótkiego komentarza jak Ty traktujesz szkołę/studia/edukacje. Dziękuję jak czytałeś do końca, życzę spokojnego tygodnia!

Pasjonat Życia.

You Might Also Like

0 komentarze

Ptaki latają kluczem?

socialmedia

Zapraszam do sprawdzenia vlogów na youtube.pl

Wyświetlenia bloga

Subscribe