FOCUS ON TARGET.

23:36


F O C U S   ON   T A R G E T

 * * *
Jak na razie moje działania w socialmedia opierają się głównie na szukaniu idei i pomysłów jak wykreować brand, tylko że w przyszłości. Mało robię rzeczy które mógłbym, bo nie wykorzystuje potencjału, bo myślę że zabierze mi to dużo czasu. Ale czas to ostatnio mój jedyny przyjaciel... i to on podpowiada mi bym  poszedł do szkoły, zdobył wykształcenie, znalazł właściwy rytm w życiu i wyszedł z myślenia, które uzależnia... uzależnia Ciebie kiedy już tylko chcesz milczeć. Przetrwałem ten okres, udało się, jest mały sukces, ale nie podnoszę się i wkurwiam się mocniej na rzeczy, które przecież nie są niczemu winne. Na te sytuację, na to że czegoś nie masz, chcesz mieć miejsce dla siebie, a jedyne gdzie możesz się uczyć, to w kuchni przy stole... 

Inni chcieli by chociaż mieć stół... a Ty?
 
Czas się zmienia, a my żyjemy w warunkach na które sobie zasłużyliśmy własnymi staraniami. Pokora to cecha, która powinna być akceptowana przez każdego człowieka. - by uzyskać coś więcej i choć na chwilę rozmyć się w marzeniach i żyć na równi marzeniami z resztą globu... świadomie, niczym mnich buddyjski, albo po prostu zwykły szary człowiek. Mimo, że w niedalekiej przyszłości będę nad morzem grał muzykę na żywo, to wciąż wokół brakuje mi czasu na działania, bo olałem wcześniej mnóstwo spraw i nie zawsze mam możliwość, aby regenerować się na pełnej na następny dzień.

Niby muszę zająć się szkołą, ale zajmuję się pracą i muzyką, a że tylko nr 3 daje mi szczęście, to jestem w czarnej dupie i męczę się z każdym kolejnym dniem, który na mnie czeka w najbliższej przyszłości.  Być może za jakiś czas uda mi się podróżować i spełniać sny z jak chłopaki z boiska, ale na to przyjdzie sobie pomalutku czas... tak jak już będzie wszystko gotowe to wystartuję bogatszy w nowe doświadczenia, albo już teraz?

 * * * 

Lecę działać, 5!

You Might Also Like

0 komentarze

Ptaki latają kluczem?

socialmedia

Zapraszam do sprawdzenia vlogów na youtube.pl

Wyświetlenia bloga

Subscribe