Raperskie przemyślenia o zmianach

16:52

Wydam w tym roku płytę „Piluś – Wizjoner” której pisanie zajęło mi i wciąż zajmuje ponad 2 lata, gdyż pomysł narodził się pod koniec 2015 roku. Szkieletu każdego z utworów nie stworzyła losowość, tylko przyczynowo-skutkowość wielu przełomowych momentów mojego życia.  Wydarzenia w których brałem udział, ludzie których poznałem i miejsca które odwiedziłem otworzyły mi głowę na świat, więc na tej płycie oddaję mój punkt widzenia na poszczególne zjawiska egzystujące w świecie zewnętrznym. Spotykamy je na co dzień... czasami pomijamy, a czasami wierzymy mocno, że znaczą dla nas wiele. Dla mnie znaczy wiele symbol mojej pracy, którym będzie płyta wydana w egzemplarzu fizycznym. Mam nadzieję, że w Czerwcu będę mógł podzielić się z wami materiałem... a na razie ⤵ ⤵ ⤵




Moje życie w każdym aspekcie w tym roku rozkręca się na wyjątkowo szybkich obrotach i wiem, że ten rok pozwoli mi na niebo szersze działania i będzie bodźcem do spełniania marzeń. 

Nie chciałem o tym pisać, ale wena chwyciła i wyszło szydło z worka.



Jak widzisz na tym blogu poprawiłem szatę graficzną, bo zaprojektowałem wczoraj baner, abyś mógł/mogła milej spoglądać na treść którą publikuję... aby ładnie prezentowała się moja strona... i abyś nie mówił, że stoję w miejscu i piszę tutaj jakieś bełkoty motywacyjne, a moja perswazja to jedyne co posiadam i w ten sposób robię ludziom sieczkę z głowy. WIDZISZ GO, i to jest w tym momencie najważniejsze, haha. 😂 😂 😂

Jeszcze odwołam się szybko do postanowień na 2017.

Kilka dni przed nowym rokiem koncentrowałem się na rzeczach, które chciałbym osiągnąć – tak zwyczajnie. Dziś jest 10 dni po nowym roku, a ja wciąż wiem czego chcę i sukcesywnie poprawiam wyniki mojej pracy. Wydaje mi się, że sedno sukcesu tkwi w jednej znaczącej rzeczy... jeśli chcesz osiągnąć sukces to musisz zapierdalać.

Dziś mniej już przeklinam, dbam o wyprostowaną sylwetkę mojego ciała i dbam o prezentację. Mówię tylko to co może przynieść pożytek innym, unikam próżnej rozmowy i staram się czynić bez zawodu to co sobie postanowiłem.

Pozdrawiam serdecznie i przepraszam, że jeszcze nie odpowiedziałem na komentarze w poście o KOM/KOM i OBS/OBS, ale nie znalazłem na to czasu. Zrobię to w następnym tygodniu!

🔸Pisał Mateusz, 5!🔸

You Might Also Like

0 komentarze

Ptaki latają kluczem?

socialmedia

Zapraszam do sprawdzenia vlogów na youtube.pl

Wyświetlenia bloga

Subscribe