Mój pierwszy krok, by tworzyć Vlog.

05:20





Siemka! Od bardzo dawna krążyła mi po głowie myśl, aby zacząć robić Filmy na Youtube i szczerze to myślałem, że zacznę to robić w Czerwcu tego roku, ponieważ jestem przed maturką, nie mam kamery i właściwie szukałem wymówek by tego nie robić.

Siedząc dzisiaj w domu pomyślałem, że jak już mam ochotę to zrobić to nie pozostaje mi nic innego jak włączyć kamerę w telefonie i zrobić ten PIERWSZY KROK. Bez zastanowienia o czym chce mówić po prostu zacząłem...

Poniżej znajduję się link do tego filmu
https://www.youtube.com/watch?v=dEpnjFqlQ-Q


Miałem spore problemy z moim ulubionym programem do montowania wideo i po długiej walce uznałem, że wrócę do tego, który używałem w gimnazjum i zmontuję ten film, bo przecież nie mogę dać plamy i odłożyć tego na później.

W ten sposób małymi kroczkami będę spełniał swoje marzenia, aby w końcu żyć pełnią życia i mam nadzieję, że treścią którą będę tworzył zainspiruję ludzi wokół mnie. No i chciałbym przeprosić, że nie zwracałem się także do płci pięknej – dopiero po nagraniu filmu zdałem sobie z tego sprawę. Tak się dzieje gdy latam na totalnym spontanie, ale zapewniam że kolejne filmy już będą mocniej skoncentrowane na tym by zapewnić wam komfort oglądania drogie dziewczyny.

Miło mi, że wpadłeś na ten blog i przeczytałeś ten wpis do końca. W tym miesiącu na 100% pojawi się jeszcze jeden wpis, więc jeśli klikniesz OBSERWUJ to na pewno go nie pominiesz. Podsyłajcie opinię co myślicie o vlogu i co mógłbym w nim poprawić.

Posdrafjam matii.

You Might Also Like

0 komentarze

Ptaki latają kluczem?

socialmedia

Zapraszam do sprawdzenia vlogów na youtube.pl

Wyświetlenia bloga

Subscribe