CZŁOWIEKU, KONCENTRUJ SIĘ NA DZIAŁANIU

21:54



Siemanko Czytelniku!


 Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego ludzie w twoim otoczeniu osiągają sukcesy, a Ty wciąż stoisz w miejscu? Czy miałeś tak, że chciałeś coś bardzo w życiu zrobić, ale paraliżował Ciebie strach? Mnie przez długi czas paraliżowało psychiczne odczucie, że brakuje mi wielu rzeczy i społeczeństwo będzie wyszydzać moją osobę, więc wolałem zawsze pozostać gdzieś z tyłu. Czasami warto mimo wszystko rozwijać swoje umiejętności i pokazać, że tak nie jest.


Nie miałem zbyt wielu pieniędzy, więc rzadziej uczestniczyłem w imprezach na których pojawiały się „fejmy”. Wolałem raczej spotykać się z wartościowymi ludźmi i z nimi rozmawiać o pomysłach na przyszłość, niżeli sączyć kolejnego browara i podrywać kolejną łatwą dziewczynę w wiadomym celu. Ten świat stał mi się bliski, kiedy zacząłem grać pierwsze koncerty i skupiać wokół siebie zainteresowanie innych osób. Na początku czułem się świetnie słysząc pozytywne opinie od pięknych dziewczyn w klubach z którymi kiedyś mogłem co najwyżej się minąć.


Przyszedł taki czas, że uświadomiłem sobie, że bardzo mnie to ograniczało, bo zamiast się rozwijać to traciłem swój czas na pierdoły. Jednak dziś myślę, że gdyby nie czas, który wtedy poświęcilem na koncerty i imprezy to dziś nie miałbym takiego zaplecza wiedzy o tym co i jak robić w danym momencie. Granie koncertów to byl tylko środek do przełamania samego siebie, bo jeśli choć raz staliście na scenie to doskonale wiecie jaka to jest trema. Co jest absurdalne mam większą tremę, kiedy piszę tekst na bloga albo nagrywam film na YT, niżeli koncertem dla 200-300 osób



Wiecie dlaczego? Moim malutkim marzeniem było tworzenie na Youtube, jednak nigdy nie mialem pieniążków by robić coś dobrego na co było stać moich rówieśników. Dzisiaj gdy jestem już starszy nie interesuje mnie zawartość portfela, ale siła przekazu który tworzę. Mam bardzo dużo pomysłów rozpisanych na kartkach, piszę w Maju maturę, a później wyjeżdżam nad morze... kupuję tam kamerę i będę robił naprawdę zajebiste produkcje. Człowieku, chcesz coś osiągnąć? To koncentruj się na działaniu i rób swoje!



Więc teraz jeśli chcesz to mnie posłuchaj... nie przejmuj się tym, że nie masz tego co rówieśnicy, że jesteś być może gruby, że mają ciebie za kozła ofiarnego, że nie rozumieją Ciebie rodzice, że nie masz markowych ciuchów, że nie masz tego, tamtego, owego... znajdź rozwiązanie na swoje problemy i pomyśl co możesz zrobić już DZIŚ, aby JUTRO być o krok dalej. Take it easy!


No i jeszcze jedna rzecz – uśmiechnij się!



Ps. Jak nie masz co porabiać to zapraszam na Youtube, tam znajdziesz o wiele więcej motywacji by robić więcej każdego dnia i nie przejmować się tym, co myślą o tobie inni ludzie. Peace! 5!



Pozdrawiam

Pasjonat Życia

You Might Also Like

0 komentarze

Ptaki latają kluczem?

socialmedia

Zapraszam do sprawdzenia vlogów na youtube.pl

Wyświetlenia bloga

Subscribe