10 INSTAGRAMÓW wartych Twojej uwagi.

00:40


W tym filmie zamieszczam 10 instagramów, które warto obserwować, gdyż wpłyną pozytywnie na Twoje podejście do biznesu, rozwoju osobistego, przyczynią się do inspirowania Twojej osoby, a w tym wszystkim być może nawet do spełniania marzeń.

link: https://www.youtube.com/watch?v=-EMAS9-x2us

Jak obejrzycie film to napiszcie w komentarzach nazwy profilów, które wy polecacie i najlepiej dlaczego, jeśli macie więcej czasu. Jestem bardzo ciekawy co ciekawego tam znajdę.

------------------------------------------------------------------------------------

A teraz tak naprawdę zapraszam do wpisu – koncentracja.

Jeśli nie widzisz piękna innego niż widok szarości życia codziennego i tłamszenia w sobie nienawiści, przemocy, braku haromonii... honoru i pewności siebie? W zasadzie to się nie liczysz, a niby jesteś TYLKO TY. Właściciel swojego ciała, ducha i portfela, który sprawia, że rozmieniamy się na drobne i często nie potrafimy sobie radzić z budżetem. Jesteś w stanie zrobić wszystko co chcesz, ale jeśli nie widzisz dobrych rzeczy wokół siebie (takich jak dobre porady, moda, widoki natury)  tylko sprawdzasz być może zdjęcia jakichś gwiazdy popkultury, „śmieszne” żarciki i swoich kumpli, ktorzy nie celują w sukces to może być ciężko z twoim wyobrażeniem o świecie, którego jeszcze nie odkryłeś.

Każdy człowiek chce zarabiać siano i być milionerem tylko jakoś ciężko jest im zacząć to robić, bo wpadają w prokrascynajcę i w efekcie są w ciemnej dupie. – też tak mam. Jednak chcę wewnątrz siebie poczuć strumień swiadomości, który pozwoli mi być zawsze tu i teraz. Doznałem uczucia spełnienia, bo rapowałem przez 4 godziny na freestylu w Międzyzdrojach i czułem, że to jest to co chcę w swoim życiu robić. Stąd ten Blog, Vlog, Kanał muzyczny... a w planach strona internetowa, kupno kamer, ogarnięcie mieszkania/studia i tworzenie muzyki.

Było kurewsko ciężko w życiu, ale to jest najwyższy czas by wstać i działać i każdy z nas często sprawdza instagrama, więc dla Was mam 10 profilów które warto sprawdzić, proszę dodaj do swego życia dzisiaj dawkę motywacji, by w działaniu wypełnić zdjęciami pejzarz wyobraźni.

Mój IG: @pasjonatzycia
Dziękuję, Mateusz.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis. Na pewno zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każdy z nas a przynajmniej większość ma chociaż jeden cel, który chce osiągnąć w życiu. Problem w tym, że zazwyczaj brakuje motywacji oraz wsparcia, bo moim zdaniem nawet jeżeli będziemy mieć wewnętrzną motywację do osiągnięcia celu bądź spełnienia marzeń nie wystarczy nam ona do samego końca. Wtedy powinni przyjść bliscy i w jakiś sposób pomóc odzyskać motywację. Podobnie było w moim przypadku, gdzie w pewnym momencie mojego krótkiego lecz intensywnego życia zabrakło mi napędu, który otrzymałam całkiem niedawno.
    Świetne instagramy, bardzo spodobał mi się numer 1 oraz 8, ja sama uwielbiam przeglądać luksusowe samochody i wierzę, że kiedyś będzie dane mi taki posiadać.
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do komentarzy u mnie, to muszę jeszcze nad tym dopracować. :)
    Bardzo miłe, że podobał Ci się mój wpis. ;) Zapraszam częściej.
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń

Ptaki latają kluczem?

socialmedia

Zapraszam do sprawdzenia vlogów na youtube.pl

Wyświetlenia bloga

Subscribe